VOORWAARDEN TOT DEELNAME AAN DE BRADERIE
Indien een huurder eenmaal onder de voorwaarden van GP Promotions een of meerdere kramen/grondplaatsen heeft gehuurd, wordt hij/zij geacht stilzwijgend akkoord te gaan met de toepassing van de voorwaarden bij alle daarna door hem/haar opgegeven inschrijvingen, ongeacht de aard daarvan en ongeacht een al dan niet schriftelijke bevestiging van een dergelijke inschrijving door GP Promotions.
De deelnemers kunnen gebruik maken van de door de organisatie beschikbaar te stellen kramen of grondplaatsen voor deze dag.
U dient de juiste handelswaren te verkopen zoals aangegeven op het inschrijfformulier. Indien mocht blijken dat u andere handelswaren verkoopt als aangegeven, dan hebben wij als organisatie het recht om u van de braderie te verwijderen.
De deelnemer verplicht zich te houden aan alle aanwijzingen van de organisatie-politie-brandweer- en/of ambulance personeel.
De kramen zijn vanaf 08.00 uur beschikbaar om in te richten. Om 10.30 uur dienen alle kramen volledig ingericht en bemand te zijn. Het is ten strengste verboden om rekken of tafels in het looppad of naast de kraam te plaatsen tenzij er extra ruimte voor gereserveerd is.
Om 10.30 uur dienen alle auto’s en aanhangers van de braderie verwijderd te zijn.
De braderie begint om 11.00 uur en sluit om 17.00 uur, elke deelnemer is dan ook verplicht om zijn/haar kraam of verkooppunt tot 17.00 uur bemand en geopend te houden. Vanaf 17.15 uur is het toegestaan om met auto’s en aanhangers op de braderie te komen en materialen te vervoeren.
Elke deelnemer draagt er zorg voor dat het rondom zijn/haar kraam of verkooppunt netjes en ordelijk uit ziet en ruimt na afloop van de braderie het afval, papierresten e.d. rondom zijn/haar kraam of verkooppunt op.
Elke Foodverkoopwagen is verplicht avalbakken in de nabijheid van de verkoopwagen te plaatsen.
Elke deelnemer dient het afval zelf af te voeren.
Tevens dient u er zorg voor te dragen dat eventuele bomen of andere beplanting niet word beschadigd.
Het is op last van de brandweer niet mogelijk om een bus of auto achter de kraam te plaatsen.
Bij deelnemers die gebruik maken van gas moet een goedgekeurde brandblusser aanwezig zijn. De brandblusser moet een inhoud hebben van minimaal 6kg. en geschikt zijn voor de brandklasse A,B en eventueel C.
Gasflessen moeten zo zijn geplaatst, dat geen (brand)gevaarlijke situaties ontstaan. Gasflessen moeten tegen omvallen worden beschermd. Ook is de constructie van de gasfles dermate is dat er voldoende stabiliteit is.
Van gasflessen mag de keuringstermijn niet verstreken zijn. De gasslangen mogen niet ouder zijn dan 10 jaar, tenzij de slang een andere levensduur aangeeft en in goede staat verkeerd. Het reduceerventiel of de gasdrukregelaar mag niet ouder zijn dan 5 jaar.
Na het aansluiten van een gasfles moet de aansluiting op gasdichtheid worden gecontroleerd.
Het draagvlak onder de bak- en braadtoestellen moet ten minste 0,1 meter buiten de toestellen onbrandbaar zijn. De wanden, in de nabijheid waarvan toestellen zijn geplaatst, moeten 0,30 meter buiten het toestel op dezelfde wijze zijn bekleed.
Een frituurtoestel is thermisch zodanig beveiligd dat de temperatuur van het bakmedium niet boven 200oC kan oplopen. Binnen handbereik van het baktoestel is voor iedere bak een passend deksel of een blusdeken aanwezig waarmee de bakken ingeval van brand worden afgedekt.
Indien een huurder de overeenkomst(en) wenst te annuleren is hij/zij gehouden tot betaling van alle voor de uitvoering gemaakte kosten en schade wegens winstderving, tussen de partijen gesteld op 50% van het door de huurder bij uitvoering van de overeenkomst te betalen bedrag, maar annuleert u binnen 28 dagen dan bent u het volledige betaling aan ons verschuldigd .
GP Promotions is niet aansprakelijk voor schade – in welke vorm dan ook – opgelopen tijdens, vóór en/of na de markten en evenementen.
In het geval van extreme windvlagen cq. plotseling opstekende storm wordt u geacht voldoende materiaal bij u te hebben om de kraam goed vast te zetten (spanbanden, enz.). Mocht blijken dat u niet in het bezit bent van dit materiaal dan wordt u onmiddellijk van de markt verwijderd. Dit i.v.m. de veiligheid van het publiek, uw eigen collega’s en uzelf en uw betaling of borg wordt niet gerestitueerd.
Indien er officieel besloten wordt dat de markt/braderie geen doorgang mag vinden door omstandigheden o.a. slechte weersomstandigheden krijg u bij de volgende boeking korting van 50% van de afgelaste markt/braderie (Deze korting is een jaar geldig vanaf markt/braderie die afgelast is).
Indien een deelnemer zich niet houdt aan enige bepalingen van deze voorwaarden kan de organisatie hem het recht ontzeggen van (verdere) deelname aan de braderie waarbij deze zijn/haar kraam of verkooppunt onmiddellijk dient te ontruimen zonder enige teruggave van inschrijfgeld.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht en wensen u een succesvolle braderie toe.
Met vriendelijke groet,
GP Promotions
Patrick Ordelman en George van Kolck